onsdag den 8. maj 2013

SMASH!

Jooo jeg smasher stadig! Har bare ikke fået vist noget i laaang tid. Her er lidt fra 2012-bogen som langt om længe er blevet færdig. Jeg er også så småt kommet igang med 2013-bogen og har fundet en masse tape frem til brug der.
Først er der et par billeder fra min datters vindue ud over den flotteste solopgang. Det er noget jeg har nydt meget ved at være hjemme på barsel at der bla. er tid til at nyde den slags. På billedet ved siden af er det mine 2 unger der leger med en papkasse. Det har altid været et godt stykke legetøj.  Christine har ventet på at  Rasmus skulle blive stor nok til at man virkelig kunne lege med ham så stor var glæden da gutten kunne sidde i kassen. Nu er hun igang med at lære ham at kravle og gå for det betyder jo endnu mere leg - og endnu mere oprydning som jeg har prøvet at forklare hende....:-)

Her i huset fejrer vi altid hundens fødselsdag. Her bliver han 4 og det er vist efterhånden tydeligt til at se han har vænnet sig til at blive fejret... Han får både sang og lidt gaver og godt til ganen:-)

1 kommentar:

  1. Dejlige sider med sjove minde.
    Og hundens fødselsdag SKAL da fejres. Hvorfor skal der gøre forskel på husets beboere ? (siger en tidl. hundeejer som er lige så skør )

    SvarSlet