tirsdag den 22. januar 2013

Julealbum




Endelig kom jeg igang med at lave julealbum. Jeg har længe gået og tænkt på at lave en form for julealbum, men jeg ved at jeg ikke vil kunne udfylde et album for hvert år. Så løsningen blev et album, der kan bruges mange år frem - og tilbage. Jeg har lavet en forside til hvert emne (pynt, julekort, santa, juletræet, lidt godt til ganen, ungerne m.f.) og så kommer der sider efter, hvor der er billeder helt tilbage fra 99. Her ses et par af siderne der er blevet færdige (hov næsten færdige... der mangler jo bånd i de store tag!) Der følger flere sider om et par dage og så håber jeg snart at kunne fremvise det hele færdigt. Den står på scrap både torsdag (om sønnen vil det...) og så i weekenden hvor det er med overnatning. Hold op hvor jeg glæder mig til at komme lidt væk fra babyland :-) Jeg elsker min søn, men glæder mig nu til mere end bare lige 2 timer væk fra ham (selvom jeg vil savne ham helt forfærdeligt :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar