torsdag den 24. maj 2012

og lidt mere SMASH



Her lige et par sider mere fra SMASH-bogen... bla. med et selvportræt af mig, der "bygger en Rasmus". Billedet er taget den 4/4 så kan godt afsløre, at maven er væsentlig større nu... og tungere.
På siden med påskefrokost har jeg bla. brugt en kapsel til at pynte med - den fik lige et par gok med hammeren så den kunne passe ind.
Desværre havde jeg ikke kamera med på SAM, men altså så kunne man da tage billede af de ting der blev købt - så kan jeg se på dem igen om et års tid om jeg har fået det hele brugt.
Sidst er der billede af min datter og jeg der tog ud for at se de økologiske køer blive lukket ud på græs. Det var super sjovt og en hyggelig tur vi havde.

2 kommentarer:

  1. Ja det er spændende om alle indkøb blir brugt!!! Jeg er sikker på at det ALDRIG er lykkedes for mig...! Skønne sider og dejligt foto af dig og Rasmus. Dejligt at I er hjemme igen. Knus

    SvarSlet
  2. Skønne Smash sider, du har lavet. Også herunder.

    SvarSlet