onsdag den 9. maj 2012

fødselsdag





5/5 er bare en skøn dag! der har jeg nemlig fødselsdag og det gode ved at have fødselsdag denne dag er jo at alle flager for én - hele byen, busser osv. Her er samlet lidt billeder af indkørslen med flagene (bemærk de flotte gule blomster, der står rigtig godt til grøn hæk og flag.....:-) Så er der kortene som jeg altid sætter stor pris på - ved jo hvor lang tid det tager at lave den slags.... og disse 2 er altså bare super flotte så stor tak til Maria og Charlotte for disse! så er der gavebordet som jeg bestemt også kun kan være tilfreds med. Dejlige gaver! Jeg havde familien samlet om lørdagen og "tøse-føsdag" om søndagen, hvor bla. verdens bedste scrap-tøser kom, én tidl. kollega, et par "gamle" veninder tilbage fra folkeskolen og min kusine. Desværre var der et par afbud, men altså dagen var virkelig bare sååå hyggelig :-)
Den nye 2-etagers erhvervelse købte jeg selv på SAM, men det er min gave fra min mand og datter og den er jeg altså også virkelig bare super glad for!

2 kommentarer:

  1. TILLYKKE med dagen.
    Sikke da en dag - og sikke en masse gaver og fine kort.
    Lækker lækker sag i to etager.....uha den er lækker. Jeg har lige vist min mand billedet. ("Se, hvad hun har...") hahaha..
    Jeg kunne godt bruge den lige nu, for jeg er ved at pakke til sommerhus-scrap-weekend. Jeg har den store kuffert med hjul....men det rækker ikke til 3 dage. Så poser, klapkasser og alm. tasker må i brug.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for sidst! Næste gang vi mødes må den stå på Scrap. Jeg har abstinenser :-)

    SvarSlet