fredag den 23. marts 2012

TAK fordi du er dig

Mandag morgen skulle jeg til osteopat (overbygningen på en fysioterapeut) og var kommet op i lidt god tid. Jeg kom i tanke om at en veninde nok kunne have brug for en lille erkendtlighed sådan en mandag og da jeg alligevel kørte forbi hendes arbejde og havde tiden inden jeg skulle afsted - ja så kunne jeg da lige lave dette lille "kort". Det er en spellbinders der er brugt, QuicKutz-bogstaver og QK blad, en punch til den kobber-farvede blomst og så en lille blomst i midten. Det ligger på et stykke blåt karton så det er kun den hvide del jeg satte ned i blomsten. Og jo hun blev overrasket og rigtig glad. Det er så dejligt at kunne glæde andre på den måde.
Teksten "-fordi du er dig" skrev jeg bagpå"

2 kommentarer:

  1. Sødt kort - og meget betænksomt af dig!

    SvarSlet
  2. Smukt kort - og sikke en sød tanke.
    Det var smukt gjort.

    SvarSlet