fredag den 9. marts 2012

scrap-værelse og en lille hemmelighed....

Flere har efterspurgt billede af scrap-værelset og her er det så.... det har igennem den sidste måneds tid gennemgået en forvandling. Årsagen er at vi venter familieforøgelse til juli :-) Ja efter 8 år skete det pludselig! Alle værelser var jo brugt så uha jeg måtte til at indskrænke mig - men på den anden side set var det ok at få ryddet ud i nogle af alle de gamle sager jeg havde liggende og ikke brugt i mange år. Vores kontor er nu flyttet herind så værelset er delt i 2. På billederne ses først hvordan det så ud inden ombygning - under og så efter. Det er blevet ganske godt og også ret hyggeligt at manden kan sidde herinde om aftenen. Måske jeg så får lavet lidt mere..... måske.....





3 kommentarer:

  1. Tillykke med den kommende familieforøgelse :o) Det er da et fint rum I har fået lavet og hyggeligt at I kan sidde der begge 2 :o)
    Fortsat go' aften.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det kommende nye familiemedlem. Dejligt når I har ønsket det så længe.
    Det rum er bare så hyggeligt, og jeg håber, I får nogle hyggelige timer derinde.

    SvarSlet
  3. Fantastisk. Mon ikke du kommer til at sidde der meget?

    SvarSlet