tirsdag den 27. december 2011

På Gensyn

Ok det lykkedes næsten.... jeg mangler stadig et par sider, men det er meget tæt på at være færdigt. Tænk at det skal tage så lang tid at få sådan et album færdigt - men nogle af siderne har drillet og jeg har rokeret rundt og rundt i en evighed og har måtte lægge det væk.
Og Fedtmule-hovedet er også fra en pizza-bakke - ligesom Mickey-hovedet var det fra forsiden. Det er egenltig utroligt hvad man som scrapper kan finde på et slæbe rundt på - noget som de fleste vil tænke er affald, men som vi kan omdanne til pynt.



3 kommentarer:

  1. Hej Heidi, sød ide og ja du har ret, man ser muligheder i alt og sikken plads det kræver :-)

    SvarSlet
  2. Hej Heidi.
    Jeg har lige læst om dig i Sjællandske idag 7.1.12...
    Så jeg måtte da lige ind og se hvad du laver, og jeg synes at det er meget flotte ting du laver.
    Jeg har selv scrappet et par år, ellers har jeg lavet 3d kort og papirklip i mange år.
    Jeg kommer fra Vordingborg, så vi kunne måske mødes en dag???
    Har du nogle billeder af dit scrap rum????
    Men kan ikke sende dig mail, under min profil.
    Hilsen Michelle

    SvarSlet
  3. Fedt at albummet fra Disney-Frankrig turen snart er færdigt. Tillykke med de mange flotte sider til at dokumentere turen! Og rigtig godt nytår - glæder mig til mange scrap-stunder med dig i det nye år...

    SvarSlet