søndag den 2. oktober 2011

Lang tid siden

Nu må det vist være på tide, at jeg får lagt lidt nyt på... her har været meget stille ret længe, men det skyldes dels travled med en masse gøremål, men også at jeg har kastet mig over et nødvendigt projekt - vægttab! Efter at have kæmpet med vægten i mange år har jeg nu endelig fået taget mig sammen og gjort noget ved det. Siden 8. august er der røget næsten 9 kg - dels pga. kostomlægning, men også at jeg er begyndt at træne i vores lokale træningscenter LOOP. Det tager unægtelig en del tid så derfor er der lidt stille på bloggen, men de 2 sidste weekender har jeg da fundet tid til at pusle med lidt papir så her kan komme lidt nyt:o)

1 kommentar:

  1. TILLYKKE med de minus 9 kg. (Bare jeg kunne tage mig sammen...)
    Hold ud - Vi er her stadig, selv om du holder lange pauser i bloggingen.

    SvarSlet